Rég írtam már...

 2011.06.01. 07:29

Nem  tudtam végigcsinálni a kúrát,majd szétment a hasam annyira fájt,úgy felfújódtam hogy már lélegezni is nehéz volt,és szinte folyamatosan mentek a szelek.Azért csináltattam egy vérvizsgálatot de, semmi változást nem mutatott.

Hallottam egy Győrújbarátin lévő természetgyógyászról,aki egy nénit 10 éve tünetmentessé tett.Először a nénivel beszéltem,aki elmondta ugyanazokat a tüneteket amivel én küzdök.És hogy ,valóban ő már 10 éve tünetmentes.És hogy a természetgyógyász fia is az volt és ő is jól van.Uccu neki telefonon egyeztetés,be mért egy ilyen rezonanciás készülékkel,hát nem csak lymom volt sok mindent mutatott a gép.Ja, a candidát is kimutatta amit meg a sok antibiotikumtól kaptam,pedig szedtem sőt most is szedek probiotikumot.Ő elkezdett kezelni a Joalis cseppekkel ,volt hogy 5 félét kellett innom.Voltak közben jobb és rosszabb és nagyon rossz napjaim.A vége hogy a fejemről azt a szorító érzést levette,a memóriám is jobb,sőt már tudok könyvet olvasni.Már a 6 könyvemnél tartok azóta.De,teljesen jól nem lettem.Ja a gép azt mutatta hogy,nincs lymom.De,még mutatott dolgokat amiket kezelni kellett.Engem azért érdekelt hogy a vérem mit mutat ezért kértem egy vérvizsgálatot.Nagy csalódás ért,mert szinte ugyanaz volt mint a kezelések előtt.

A természetgyógyász mondta hogy, a véreredménnyel ne törődjek,mert az mindig is mutatni fog...nem tudom.

Vett egy új gépet Dr zapper,és abban volt lymra program,kaptam 10 kezelést ,jobban vagyok ,de nem jól.Most jött meg a véreredményem a 10 kezelés után csináltattam egyet,hát a Borrelia IgM >190 ez nem akar változni sőt a betegségem elején >150volt.A Borrelia IgG viszont 35,8 lement 28,8 hogy aztán ez mit jenet vagy egyátalán jenet valamit azt nem tudom.

Most ott tartok hogy a zapperrel kezeljük a gombát,meg megy mellé egy kis grépfruit magkivonat.

A véreredmény holnap viszem ki megmutatni,hát meglátjuk.

Az azért biztos hogy a fejem jobb,nem zsibbadnak a karjaim,sőt az ízületi fájdalom is elmúlt,alvászavarok is megszűntek,és szédölgésem sem volt már kb 3 hete,és hogy valaki figyel érzés is elmúlt.Ja, meg a pisiléses gondok is elmúltak.

Most hogy így írom hogy mi minden javult,vagy elmúlt már nem is vagyok "beteg".

Elég sok fórumot olvastam,de az feltűnt hogy mindenkit kezelnek valahol de gyógyulásokat nem igen olvasni.

Ennyi egyelőre.

gertertertert

A bejegyzés trackback címe:

https://lyme.blog.hu/api/trackback/id/tr842947830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nika13 2011.09.23. 00:03:08

Szia!

Én is ebben a betegségben szenvedek. A gyógyszer mellé szedtél valami jó probiotikumot? Csak úgy lehet végigcsinálni a kúrát.
Ha van kedved írj:
v.rusznyak@freemail.hu

hornet599 2014.05.05. 01:32:31

Szia!
Látom, jó régi a blog. Mindenesetre teszek egy próbát. Sajnos én is lyme-os vagyok, mint kiderült, ráadásul régi :(
Meg tudnád esetleg írni, hogy vagy azóta, mióta nem írtál a blog-ra?
e-mail címem: nemesacel@freemail.hu
süti beállítások módosítása