2010.06.10 tizenegyedik nap

 2010.06.10. 21:05

Ébredés 5:50, ahogy számolom, azért 7 órát alszom minden nap. Fejfájással keltem, ami párosult hányingerrel. A jobb oldalamon a bordák alatt elkezdett fájni valami, remélem nem a vesém krepált be a sok gyógyszertől, most kamillateát szürcsölgetek hátha jó rá. Reggel kimentem Csanak mellé epret szedni, jól bekentem magam naptejjel, csak a fejem ne fájt volna. Este 8-ig bírtam most vettem be egy algopyrin injekciót. Már hatott is.

gertertertert

A bejegyzés trackback címe:

https://lyme.blog.hu/api/trackback/id/tr642072603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása