2010.06.20 huszonegyedik nap

 2010.06.22. 06:22

Kelés 6:20, enyhe fejfájással, ami aztán annyira erősödött, hogy, 8 órakór be kellett vennem egy algopyrint. Kitakarítottam a madarakat, meg a lakást, 10:40 végeztem, de a fejem még mindig fáj. Visszafeküdtem aludni, 2 órakór ébredtem a fejem még mindig fáj, délután négyig aludtam akkor már nem éreztem. Vasárnapom elég rosszra sikeredett, amit beterveztem programokat mind el kellett halasztanom. Piacnézés, Nyúli haverokhoz is ki akartam menni, meg lett volna egy randim.

A bejegyzés trackback címe:

https://lyme.blog.hu/api/trackback/id/tr402100018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása